Hieronder stelt Brianne zich voor als PUUR. buddy en brengen we u op de hoogte van een aantal ontwikkelingen binnen PUUR. van jou.
Beste Familieleden,
Mijn naam is Brianne en mijn oma woont sinds een paar weken in de Antonius Hof. Ik las in de notulen van de informatieavond dat er gezocht werd naar een PUUR buddy en heb ik mezelf hiervoor aangemeld. Ik kijk er enorm naar uit om te starten en een helpende hand te bieden aan naasten die dat nodig hebben.
Tegenwoordig gaat er veel via de computer, tablet en de smartphone. Heel handig, maar soms ook heel lastig en een drempel. Juist omdat wij samen voor onze dierbaren willen zorgen, wil ik graag de digitale kant zo soepel mogelijk laten verlopen.
Waarvoor kunt u bij mij terecht?
Als PUUR buddy ben ik er om u te helpen met al die digitale drempels rondom uw naaste. Denk bijvoorbeeld aan:
- De formulieren uit het welkompakket bij inhuizen.
- Wegwijs worden op het portaal Puur!
Loopt u ergens tegenaan? Komt u er niet mee verder? Is er hulp nodig, hoe klein die vraag ook is? Geen enkele vraag is te gek!
Voelt u zich niet bezwaard en laat het vooral weten! U kunt de hulpvraag eenvoudig doorgeven aan:
Zij zorgt er dan voor dat wij met elkaar in contact komen. Ik help u graag verder!
Verandering binnen PUUR. van jou: Namen in rapportages
Via PUUR. van jou heeft u inzage in het zorgdossier van uw naaste en kunt u onder andere de rapportages meelezen. Sinds vorige maand zijn de namen van de medewerkers bij de rapportages niet meer zichtbaar i.v.m. de privacy van de medewerkers.
Heeft u vragen over een rapportage? Neem dan contact op met uw EVV’er op de woning of afdeling.
Rapporteren bij bijzonderheden
Onze collega’s willen het liefst zoveel mogelijk doen waar hun hart ligt en waar ze goed in zijn, namelijk zorgen voor uw naaste. Rapporteren is een onderdeel van hun werkzaamheden, maar dit kost veel tijd. Daarom rapporteren we voortaan alleen als het echt nodig is en als het bijdraagt aan betere zorg. Bijvoorbeeld bij bijzonderheden en afwijkingen, belangrijke observaties, waardevolle contactmomenten of afspraken met of over de cliënt. U zult dus minder vaak rapportages zien, maar wel de informatie die echt belangrijk is.
Wilt u meer weten over de dagelijkse zorg of wilt u weten hoe het met uw naaste gaat? Dan bent u altijd welkom om langs te komen en op de afdeling een gesprekje aan te knopen met een zorgmedewerker.
