
Op 2 juni jl hebben wij Tom van Beek uitgezwaaid, of eigenlijk onthaalt, met de rode loper, een hoop toeters en bellen en ontzettend veel collega's, voor zijn allerlaatste dag bij de Stichtse Hof.
Na 50 dienstjaren bij onze technische dienst kunnen wij wel stellen dat Tom waarschijnlijk tot op heden, de langst dienende werknemer was.
Tom wilde het klein houden, maar was aangenaam verrast en ook wel wat ontdaan, door dit feestelijke onthaal.
Het was een dag vol aandacht, cadeaus, lekkere hapjes en vooral veel herinneringen en dag zeggen. Fantastisch om te zien hoe Tom heeft genoten van deze dag.
Wij gaan Tom missen, maar gunnen hem zijn welverdiende pensioen.