Herdenkingsbijeenkomst

Op vrijdag 26 mei herdachten we samen met naasten, (zorg) medewerkers en vrijwilligers de mensen die in het afgelopen halfjaar in ons huis zijn overleden. 

Met elkaar maakten we twee prachtige herdenkingsboeketten, en ontstaken we lichtjes. Na afloop was er gelegenheid om met elkaar na te praten en herinneringen op te halen. Het was een bijzondere en indrukwekkende bijeenkomst.