High Tea

Onlangs heeft Team Klein Laren/Palet een heerlijke high tea georganiseerd waar bewoners, familieleden en medewerkers samenkwamen. Het was een middag vol smaakvolle hapjes en drankjes, waarbij volop werd genoten van elkaars gezelschap. 

De tafelgesprekken waren geanimeerd, er werd veel gelachen en de sfeer was warm en uitnodigend. Het samenzijn stond deze middag echt centraal en zorgde voor een gevoel van verbondenheid tussen iedereen die erbij was.

Wij kijken met veel plezier terug op deze geslaagde bijeenkomst. Hartelijk dank aan alle aanwezigen voor hun enthousiasme, betrokkenheid en de fijne sfeer die zij meebrachten. Samen hebben we er een bijzonder gezellige middag van gemaakt!