
Op zaterdag 30 mei genoten we van een gezellige en zonnige zomermarkt op de Stichtse Hof!
Onder het genot van heerlijke muziek, lekkere hapjes (mede mogelijk gemaakt door De Stichting Vrienden Van De Stichtse Hof) en verse poffertjes was er voor iedereen iets te beleven. De zon liet zich volop zien, wat zorgde voor een extra feestelijke sfeer.
De bezoekers konden langs verschillende kraampjes wandelen met prachtig handwerk, keramiek, kleurrijke schilderijen en mooie dromenvangers. Ook de Hofboetiek was aanwezig.
Het was een geslaagde middag vol ontmoeting, gezelligheid en genieten. Dank aan iedereen die heeft meegeholpen en een bijdrage heeft geleverd aan deze mooie zomermarkt!